Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Szalik kot - prezentacja na modelce :-))

Dzisiaj otrzymałam mailowy prezent - niespodziankę a mianowicie zdjęcie uśmiechniętej trzylatki dla której zrobiłam komplet: szalik i czapkę kota.


Muszę przyznać, że modelka prezentuję się uroczo. Bardzo dziękuję za fotkę, z przyjemnością zdjęcie dołączam do galerii.   
Na temat kompletu pisałam kilka dni temu kliknij tutaj.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany podobnym kompletem lub samym szalikiem albo czapką proszę o kontakt.

4 komentarze :

  1. Moja mała modelka :-) Czapeczka i szaliczek są świetne. Dzięki Kasiu :-) Julka jest nimi zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę a w zasadzie duma i radość mnie rozpiera, że kolejne moje rękodzieła zdobyły uznanie. Poza tym śliczna buźka, ładny uśmiech i piękne oczęta Julki zachwyciły mnie bardziej niż komplet -bardzo ładną mam modelkę. Jeszcze raz dziękuję ;-)

      Usuń
  2. Modelka w kompleciku (szaliczek i czapka) wygląda bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda dla takich małych ślicznych pociech aż się chce dziergać.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń