Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

poniedziałek, 3 lutego 2014

Zielony szal w ciemno zielone liście

Dzisiaj prezentuję zielony szal w ciemno zielone liście, który zrobiłam na zamówienie dla mojej koleżanki. Szal wyszedł naprawdę super i mam nadzieję, że osoba obdarowana będzie bardzo zadowolona.


Ponieważ zaczynam powoli wpadać w małą monotonię szalowo liściową, w tym szalu postanowiłam zmodyfikować dla urozmaicenia wzór liści, dodając więcej oczek dzięki czemu liście są dwa razy większe.


Do wykonania szala użyłam włóczki Dora oraz drutów na żyłce nr 4,5.
Zdjęcie poniżej pokazuje jakich rozmiarów jest szal. Więcej fotek znajdziecie w galerii Szale kliknij tutaj.


Dzisiaj w roli modelki występuje moja mama, za co bardzo jej dziękuje - to jej debiut w tej roli :-) 
Jeżeli jesteś zainteresowana podobnym szalem bardzo proszę o kontakt.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz