Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

sobota, 15 lutego 2014

Żółty sweterek z muszką

Żółty sweterek z muszką został zrobiony dla syna mojego kuzyna. Sweterek z tym wzorem chciałam zrobić od dawna tylko do tej pory brakowało okazji.


Sweterek został wykonany z włóczki Star (kolor podstawowy) oraz resztek włóczki Dora (białej i czarnej), w rozmiarze 104. Inspiracje znalazła kilka lat temu w Sandrze  - zeszyt specjalny małe dzieci z 1991 r.


Mam nadzieję, że małemu Przemkowi sweterek przypadnie do gustu. Jeżeli jesteś zainteresowana tym lub innym sweterkiem dziecięcym proszę o kontakt.

14 komentarzy :

  1. Boski! żebym ja potrafiła czarować tak drutami ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli potrafisz robić oczka lewe i prawe to też możesz wyczarować taki sweterek, pozdrawiam i zachęcam do prób :-)

      Usuń
  2. Miałam identyczny sweterek zrobiony przez moją mamę :) Czy ma Pani może na sprzedaż ten egzemplarz z wzorem na ten sweterek? Albo chociaż skan wzoru? Jeśli tak, uprzejmie proszę o kontakt: aragosta85@gmail.com. Pozdrawiam! Olga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wzory na sweterki nie starzeją się w wolnej chwili podeślę skan wzoru na maila pozdrawiam ;-)

      Usuń
  3. Witam, poprostu zakochałam sie w tym sweterku jest sliczny. W kwietniu zostane babcią i bardzo bym chciala wydziergac mojemu wnusiowi taki. Czy mige prosic o wzór? Bede bardzo wdzieczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma najmniejszego problemu, kilka osób prosiło mnie o wzór a ja do tej pory nie miałam czas zrobić skan, więc teraz muszę się zmotywować. Proszę podać maila ;-)

      Usuń
  4. Witam. W kwietniu zostane babcia i bardzo bym chciala wydziergac mojemu wnusiowi taki piekny sweterek. Moglabym prosic o wzor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baardzo dziekuję, już kupiłam wełnę na to cudo. Moj email - agnieszkanon@vp.pl.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Przesłałam schemat proszę sprawdzić czy wszystko jest ok, pozdrawiam i życzę miłego dziergania.

      Usuń
  5. Witam! Sweterek jest cudny, jestem pełna podziwu ,gdybym mogła prosić o wzór , byłabym bardzo wdzięczna- chociaż nie wiem czy potrafiłabym zrobić , bardzo mało robię na drutach. W czerwcu zostanę babcią i będzie wnuczek - chętnie zmierzyłabym się z wyzwaniem. Podaje emaila gdyby Pani mogła to bardzo proszę : b.sobczyk@poczta.fm
    Pozdrawiam Barbara Sobczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, wzór wysłałam na podany adres. Pozdrawiam i życzę miłego dziergania.

      Usuń
  6. Witam!Widzę ,że stosunkowo dużo jest fanek ślicznego sweterka! Wnuczek już tuż, tuż kończy 2 latka i zapewne pięknie wyglądałby w podobnym ... więc stąd i moja olbrzymia prośba o wzór... może podołam...Podam swego emaila, gdyby była Pani uprzejma przesłać schemat. Serdecznie pozdrawiam :
    bozena.lozinska@gmail.com
    babcia Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, wzór przesłałam, miłego dziergania. Pozdrawiam :-)

      Usuń