Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

poniedziałek, 3 marca 2014

Kolorowy szalik

Kolorowy szalik z włoczki Himalaya Everyday Rengarenk zrobiłam dla mojej koleżanki, która chciała mieć szal na zimę w ciepłej kolorystyce. W wyborze włóczki miałam pełną dowolność i okazje tą wykorzystałam do zakupu i sprawdzenia nowej włóczki :-))


Wybór włóczki okazał się w stu procentach trafiony i chcę się podzielić opinią na jej temat:
  • według zapewnień producenta włóczka nie uczula  więc nadaje się dla alergików
  • posiada właściwości zapobiegające mechaceniu się dzianiny
  • jest bardzo ciepła, miękka i przyjemna w dotyku - co potwierdzam
  • włóczka jest bardzo równa tzn. nie ma odcinków raz cieńszych raz grubszych
  • podczas dziergania włóczka bardzo gładko a wręcz elastycznie przesuwa się na drutach
  • no i ta kolorystyka -  jest wielokolorowa wręcz bajeczna (szeroka gama kolorów zadowoli nawet najbardziej wymagające osoby)

Miałam duży problem z wyborem odpowiedniej kolorystyki i w końcu zdecydowałam się na kombinację czerwieni, różu i fioletu.

Na wzór wybrałam cztery warkocze. Wiem, że z wielokolorowej włóczki najlepiej jest wykonać dzianiny bez wzoru ale ja postanowiłam zrobić szal z warkoczami :-))


Szal ma ok 30 cm szerokości  i 170 cm długości. Zrobiony został na drutach nr 4 (producent poleca druty nr 5). Na całość zużyłam ponad 30 dag włóczki.
Jeżeli jesteś zainteresowana podobnym szalem proszę o kontakt. Więcej zdjęć znajdziesz  w galerii "szale i chusty" kliknij tutaj

1 komentarz :

  1. Bardzo fajnie się układa i mimo, że może sam wzór warkoczy faktycznie trochę ginie w melanżu, to sama faktura szalika jest bardzo oryginalna :) Podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń