Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

niedziela, 30 marca 2014

Sweterek w warkocze

Sweterek w warkocze robiony był na prezent na szczególna okazję, zaraz po tym jak dowiedziałam się, że powiększy nam się rodzina. 



Sweterek został zrobiony z włóczki przeznaczonej do dziergania ubranek dla dzieci, w kolorze białym z dodatkiem kolorów różu i niebieskiego (tak na wszelki wypadek postanowiłam zabezpieczyć się gdyby urodził się chłopczyk). :-))


Sweterek jest bardzo prosty bez ściągaczy na dole i rękawkach co nadaje elegancji. Na wzór wybrałam bardzo proste cztery takie same warkocze, które nie zakłócają kolorystyki sweterka.  Motyw warkocza został powtórzony na rękawkach.


Na lewym ramieniu zrobiłam zapięcie na trzy guziczki, dzięki czemu sweterek będzie łatwiej przechodził przez główkę.


Rozmiar sweterka 86, zużycie włóczki niecałe 20 dag.
Jeżeli jesteś zainteresowana podobnym seterkiem proszę o kontakt.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz