Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

sobota, 12 kwietnia 2014

Konkurs

Jakiś czas temu znajomi zachęcili mnie do wzięcia udziału w konkursie "Moja chwila", organizowanym przez Śląskie Stowarzyszenie Kulturalne Osób Niepełnosprawnych oraz Siemianowickie Centrum Kultury. Jest to już kolejna, IV edycja konkursu którego patronem jest Prezydent Miasta Siemianowic Śl. 
Konkurs ten ma na celu promocje regionu i twórczości śląskiej w środowisku zintegrowanym w każdym wieku. 

Jest to pierwszy konkurs, w którym wzięłam udział i mogłam zaprezentować swoje prace a konkretnie jedną ze swoich prac - dziecięcy szalik w kształcie kota.


Moje "małe dzieło" podobnie jak inne prace biorące udział w konkursie w kategorii rękodzieło można było oglądać przez miesiąc w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Siemianowicach Śl. 
Na początku kwietnia dostałam zaproszenie na koncert laureatów konkursu "Moja chwila", który odbył się w Parku Tradycji. Całkiem niespodziewanie okazało się że szalik spodobał się tak bardzo, że wygrałam konkurs w mojej kategorii. 


Chciałam bardzo ale to bardzo podziękować wszystkim osobom, które głosowały i oddały na mnie swój głos.
Osoby zainteresowane moimi szalikami zachęcam do obejrzenia wcześniejszych postów:
  • kocia rodzina kliknij
  • komplet szalik i czapka beżowo - biały kliknij
  • szalik kot - prezentacja na modelce kliknij
  • komplet szalik i czapka niebiesko - biały kliknij

Jeszcze raz bardzo wszystkim dziękuję.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz