Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

wtorek, 22 kwietnia 2014

Odskocznia od druciarni :-)

Święta, święta i po świętach :-( 
Święta jak zwykle minęły za szybko. Ja dodatkowo w tym roku  w pierwszy dzień świąt bawiłam się na kolejnych okrągłych urodzinach :-).
Zabawa była super a i tegoroczna Wielkanoc dzięki temu zupełnie inna.

Ponieważ jestem fanką wszelkich robótek ręcznych i dodatkowo uwielbiam kwiaty to od czasu do czasu, prezentuje tu rękodzieło w postaci pięknych bukietów. 



Nie ukrywam, że w przygotowywaniach tych bukietów mam malutki udział, tzn. ja wymyślam, kupuje niezbędne dodatki a potem idę do mojej zaprzyjaźnionej kwiaciarki  (mogę chyba tak już śmiało powiedzieć) i ona zajmuje się resztą - tą trudniejszą częścią.
Efekty pracy kwiaciarki są zachwycające zresztą sami to oceńcie.



Solenizantka jest nauczycielką więc pomiędzy kolorowymi kwiatami: różami, gerberami i goździkami znalazły się kolorowe cienkopisy i flamastry oraz małe tabliczki szkolne :-)



Całość prezentuje się super!
Niżej prezentuje linki do innych bukietów wykonanych przez moją kwiaciarkę :-)
polecam wszystkim z Siemianowic Śl., i okolic.
Numer tel.: 781 894 177
E-mail: kwiaciarnia@slaskie-kwiaty.pl
Strona internetowa http://slaskie-kwiaty.pl

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz