Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

czwartek, 29 maja 2014

Czapeczka pszczółka

Dzisiaj nie będę się rozpisywać, mam mało czasu i "gonią mnie robótki" :-)
Czapeczka pszczółka powstała pod wpływem chwili, po prostu chciałam coś zrobić z okazji zbliżającego się dnia dziecka. Poszperałam w moim koszu z włóczkami i wpadły mi w ręce resztki żółtej włóczki Star oraz brązowej włóczki Dora i tak powstała nowa czapeczka. 
 

 

Czapeczka nie jest duża  powinna pasować na ok 12 miesięczne dziecko, obwód główki to 44 cm. Uwielbiam dziergać ubranka dla dzieci, można poszaleć z kolorami i wzorami a dziecięcy świat w tym zakresie daje naprawdę wiele możliwości. 

Czapeczka wędruje do galerii z prawej strony: Moje prace wg kategorii - czapki dla dzieci kliknij tutaj. Zachęcam do korzystania z tej formy wyszukiwania interesujących Ciebie rzeczy prze zemnie zrobinych.

Jeżeli jesteś zainteresowana, którąś z moich prac bardzo proszę o kontakt na maila: kasiabanaszczyk@gmail.com

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz