Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

wtorek, 20 maja 2014

Sukienka w truskawki

Po kilku dniowym załamaniu pogody i obfitych deszczach zaczynają się upały. Ja akurat skończyłam sukienkę - tunikę dla córki mojego kuzyna.



Sukienka jest cała biała a na dole z przodu i tyłu ma wrobiony motyw truskawek. Dół sukienki dodatkowo aby nadać lekkości został ozdobiony ściegiem ażurowym, ostatnio często przeze mnie wykorzystywanym.


Cała sukienka została zrobiona z włóczki akrylowej Dora, która nadaje się na ubranka dla dzieci.
Sukienkę zrobiłam według własnego wzoru już 1,5 tygodnia temu, brakowało mi tylko pomysłu na wykończenie dekoltu i pach. W końcu zdecydowałam, że wykończenie zrobię szydełkiem. Zwykła pliska zrobiona na drutach wydawała się za ciężka i za gruba do delikatnej sukienki. Niestety ja nie potrafię szydełkować, po kilku próbach i po kilku dniach szperania na internecie wyszło mi coś takiego.




Nie za bardzo wiem co zrobiłam ale mi się podoba. Zachęcona efektami postanowiłam także dodatkowo wykończyć dół sukienki szydełkiem.


Do sukienki już jakiś czas temu zrobiłam czapeczkę kliknij tutaj a całość prezentuje się tak. 



 Jeżeli któraś z moich prac spodobała Ci się i jesteś nią zainteresowana napisz do mnie maila: kasiabanaszczyk@gmail.com

2 komentarze :

  1. o rany jakie cudeńka! słodziuchne! gratuluję talentu!:)

    OdpowiedzUsuń