Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

sobota, 31 maja 2014

Zakupy włóczkowo - druciane :-))

Dzisiaj poprawiłam sobie humor :-)))))) - wybrałam się na zakupy włóczkowe.
W planach miałam zakup białej Dory i jakąś włóczkę na kolejna chustę. 
Zakupy jak zwykle okazały się większe niż planowałam i bardzo kolorowe.



I tak oto zostałam posiadaczką:
  • białej włóczki Dora (100 g - 250 m)
  • żółto, pomarańczowo, rdzawej Angory Active (100 g - 500 m)
  • niebiesko, seledynowo, turkusowo, białej Angory Active (100 g - 500 m)
  • żółtej ze złotą nitką Yarn Art Gold (100 g - 400 m)  kolor przypomina mi dynię, bardzo ciepły ze złotą nitka pięknie się prezentuje
  • czerwono, wiśniowej włóczki fantazyjne Bolero (100 g - 40 m) pierwszy raz kopiłam tą włóczkę i zaraz ja wypróbuję :-))
Opiniami na temat włóczek na pewno się podzielę :-)


 


Dodatkowo kupiłam druty proste addi są to moje pierwsze addi :-)
Moim marzeniem jest skompletować druty Knit Pro z wymiennymi żyłkami, zarówno te w szkatułce drewnianej o zapachu różanym zestaw Symfonie jak i zestaw Karbonz Deluxe czy zestaw Nowa Metal Deluxe. 
Póki co zakupiłam druty addi w rozmiarze 3,5. Wrażeniami na temat tych drutów  podzielę się w najbliższym czasie jak je przetestuje, na razie mogę powiedzieć tylko tyle że są bardzo lekkie.

2 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Oj piękne, bardzo cieszą moje oko. W poniedziałek na druty trafi żółto, pomarańczowo, rdzawa Angora Active, jeden motek włóczki Bolero już przerobiłam. Pozdrawiam :-))

      Usuń