Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Chusta entrelac

Pamiętacie moje ostanie zakupy włóczkowe i przepiękną włóczkę Angora Active w kolorze żółto, pomarańczowo, rdzawym? 
Jeśli nie to kliknijcie tutaj :-)

Część tej włóczki a dokładnie 160 g została przeze mnie już przerobione  na chustę entrelac.



 

Chusta była prezentem dla mojej przyjaciółki ze studiów. Po raz drugi robiłam chustę entrelac ale tym razem postanowiłam urozmaicić sobie dzierganie i w każdym kwadracie wrabiałam ażurowy wzór liścia.


Włóczka dzięki swojej ciepłej kolorystyce i schematowi entelac czyli kwadratom, które układają się rzędami w dwie strony dała bardzo ciekawy efekt. Po skończeniu dziergania chusty dodatkowo okazało się, że nie ma dwóch identycznych kolorystycznie kwadratów (efekt niespodzianka :-) ).

 

Sama włóczka Agora Active idealnie nadaje się na chusty a o jej zaletach pisałam już wcześniej kliknij tutaj.

Prezent okazał się strzałem w dziesiątkę a nowa właścicielka w chuście prezentuje się tak.

 





Marzena, bardzo dziękuje za gościnę prze ostatnie 2 dni i super sesję fotograficzną :-) 
Osoby zainteresowane podobną chustą proszę o kontakt:
kasiabanaszczyk@gmail.com

1 komentarz :

  1. Cudowna, widać, że Obdarowana jest szczęśliwa, a prezent trafiony :D

    OdpowiedzUsuń