Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

sobota, 12 lipca 2014

Szal boa

Dzisiaj prezentuje szal boa z włóczki fantazyjnej, którą kupiłam w maju. Zakup tej włóczki to zaspokojenie mojej ciekawości dot. nowości. 


Włóczka bolero firmy YarnArt przeznaczona jest głównie do dziergania szali boa, chociaż ostatnio można znaleźć na internecie inne zastosowania tego typu włóczek, np do wykończenia sweterków, bluzek czy poduszek. 


Jeden motek 100 g (40 m) wystarczy na zrobienie jednego szala. Struktura tej włóczki w przeciwieństwie od włóczek fantazyjnych wcześniej przeze mnie prezentowanych przypomina wstążkę.
Włóczka jest akrylowa, bardzo przyjemna w dotyku a producent zaleca pranie ręczne w 30 st.



Szal jest dość cienki i ma długość ok 160 cm. 
Podsumowując: szal robi się dość szybko. Zimą raczej nas nie ogrzeje za to stanowi bardzo ciekawy dodatek do damskiej garderoby. Może być noszony zarówno przez panie, które lubią styl sportowy jak i przez panie, które do swojego ubrania chcą dodać trochę szyku i elegancji. Mnie się ten szal bardzo podoba i zdecydowanie go polecam :-)



Jeżeli jesteś zainteresowana, którąś z moich prac bardzo proszę o kontakt na maila. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz