Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

niedziela, 30 listopada 2014

Zakupy włóczkowe ;-)

Ostatnio odwiedziłam Panią Krysię i moją ulubioną pasmanterię kliknij tutaj.
To, że uwielbiam robić zakupy włóczkowe dla nikogo nie jest chyba zaskoczeniem. Ja natomiast zaczęłam się zastanawiać czy przypadkiem nie jest to już uzależnienie od zakupów włóczkowych. Tym razem chciałam się pochwalić co udało mi się kopić w promocji.


Ottimo włóczka produkcji włoskiej firmy Lana Grossa w kolorze piaskowym. Jeden motek to 50g = 130m. Skład 85% wełny i 15% poliamidu.



Mam już pewne plany co do tej włóczki ale względu na przedświąteczny okres musi poczekać na swoją kolejkę do nowego roku ;-)



Ja kupiłam całe pudełko czyli 50 dag. Jest też dodatkowy plus, włóczkę w pudełku łatwiej przechować. Informacjami o jakości włóczki podzielę się później jak sama ją przetestuję. 


No i na koniec najważniejsza informacja jeden motek w promocji u Pani Krysi kosztował 3 zł czyli za całe pudełko zapłaciłam 30 zł. Na internecie znalazłam tą włóczkę w cenie 9 zł za motek.

2 komentarze :

  1. Masz cudowną pasmanterię w swoim mieście! Aż zazdroszczę - ja muszę kupować przez internet, co też jest przyjemne, ale jednak móc podotykać motki to coś wspaniałego! Świetna włóczka i z pewnością powstanie z niej coś ładnego :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt pasmanteria jest super i na dodatek prowadzona przez sympatyczna panią Krysię. Pozdrawiam ;-)

      Usuń