Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

środa, 1 kwietnia 2015

Nowe gazetki robótkowe ;-)

Za każdym razem kiedy robię większe zakupy zaglądam również do kiosku z gazetkami. Muszę bardzo się pilnować, żeby nie kupować nowych gazetek co nie jest łatwe ale raz na jakiś czas powiększam swoje zbiory. Wczoraj postanowiłam skusić się na nowości i kupiłam dwie gazetki jedną drucianą z wzorami na sweterki dla dzieci i drugą szydełkową.




Gazetka szydełkowa to to głównie inspiracje dot. ozdabiania wnętrz. Mnie akurat zaciekawiły truskawkowe podkładki i szydełkowe kwiaty. W tym numerze można znaleźć też wzory poduszek w kształcie sowy, obrusy  czy małe firanki.

Druga gazetka jest dla mnie bardziej interesująca - zawiera opisy ubranek na drutach w rozmiarach 62-104 czyli dla najmłodszych.  Można  w niej znaleźć wzory na sweterki, sukienki, płaszczyki a także czapeczki. 





Koniecznie muszę pomyśleć o nowym miejscu do przechowywania moich gazetek bo moje zbiory rosną i rosną.... Pozdrawiam gorąco wszystkich tu zaglądających :-)

2 komentarze :

  1. Przyznam ze zaciekawiła mnie ta druga , chociaż i tą pierwszą bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie gazetki są fajne i zawsze coś z nich wykorzystam. Jednak ta druga jest dla mnie ciekawsza ze względu na fakt że uwielbiam dziergać ubranka dla dzieci. Pozdrawiam ;-)

      Usuń