Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

poniedziałek, 11 maja 2015

Zakupy :-)

Kilka dni temu byłam razem z moimi koleżankami na włóczkowych zakupach. Nie muszę chyba dodawać, że bawiłyśmy się świetnie a nawet lepiej :-)


Moja szydelkująco - dziergająca grupa, tym razem rzuciła się na włóczki spaghetti i kordonki. Dodatkowo kupiłyśmy włóczkę Dora w tym Dora Sim w kolorze ecru z metaliczną nitką i piękną cieniowaną włóczkę Alize (Asia ma w planach zrobienie z niej letniej bluzeczki). 


Oczywiście zaopatrzyłyśmy się też w szydełka nr 8, 10 i 12 odpowiednie do włóczek Spaghetti. Jak dobrze się wpatrzycie w zdjęcie to to znajdziecie również plastikowe igły dziewiarskie do zszywania rzeczy zrobionych na drutach (ja je uwielbiam). 


Zakupy włóczkowe zawsze wprawiają mnie w dobry nastrój ale zakupy w tym towarzystwie to raj, dużo śmiechu i zabawy . 


Tradycyjnie dziewczyny dziękuje Wam za wspólną zabawę. Asiu ukłony dla Twojego męża - naszego szofera z psem (Adam masz do nas anielską cierpliwość-jesteśmy pełne podziwu).
P.S polecamy się na przyszłość ;-)

8 komentarzy :

  1. Wspaniałe zakupy:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ale niestety tylko część jest moja, pozdrawiam gorąco :-)

      Usuń
  2. Zakupy super :) , ja gdybym chciała takie zrobić musiałabym odwiedzic chyba ze 3 pasmanterie , a i tak zwykle kończy się na tym ze nie ma kolorów których potrzebuję i chyba zacznę zamawiać po prostu przez internet
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też jest kiepsko z pasmanteriami zakupy robimy albo u Pani Krysi albo w hurtowni. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Oooo a myślałam że tylko ja szaleję w pasmanterii :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie tylko, ja uwielbiam nasze wspólne zakupy włóczkowe. Mamy przy tym dużo zabawy. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Świetne zakupy; ile dobra wszelakiego. Takie szaleństwa włóczkowe i mnie się zdarzają-- uwielbiam odwiedzać dobrze zaopatrzone pasmanterie.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda tylko, że u nas tak niewiele jest dobrze zaopatrzonych pasmanterii. Ostatni zaczęłam sie sama zastanawiać czy nie otworzyć sklepu z włóczkami. Serdecznie pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń