Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

poniedziałek, 27 lipca 2015

Zakupy :-)

Pod koniec zeszłego tygodnia razem z moimi przyjaciółkami wybrałyśmy się na włóczkowe a raczej kordonkowe zakupy. A oto nasze łupy :-))


Nasze zakupy to głównie kordonek Maxi biały i delikatny beż (bardzo ładny), kordonek biały metalizowany ze srebrną nitka i biały metalizowany ze złotą nitką. Biały kordonek Perle 5 oraz mnóstwo różnych wyprzedażowych okazji kordonki w różnych kolorach oraz kila motków włóczek też z wyprzedaży.


Na zdjęciach słabo widać ale jak się przyjrzycie to znajdziecie też nasze nowe zabawki - szydełka tunezyjskie. Ja i moje koleżanki zamierzamy nauczyć się czegoś nowego, trzymajcie za nas kciuki ;-)


Tradycyjnie w tym miejscu dziewczyny dziękuje Wam za wspólne zakupy, super zabawę i niekończące się poczucie humoru - tak trzymać. Pozdrawiam Was serdecznie.

12 komentarzy :

  1. Zakupy imponujące , ciekawa jestem na ile osób to podzielić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robią wrazenie:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej,imponująca ilość-aż zazdroszczę ;-) Z pewnością nauczycie się szydełka tunezyjskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że szydełko tunezyjskie nie jest trudne i będziemy się chwalić efektami naszej pracy.

      Usuń
  4. Ilość powalająca :) Zazdroszczę, bo ja jestem chwilowo na "odwyku" ;) Z nowym rokiem postanowiłam nic nowego nie kupować, póki nie wyrobie tego co mam w zapasach, więc szybko wyrabiam żeby kupić coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zapasy też są ogromne ale o odwyku jeszcze nie myślę, bardziej się zastanawiam gdzie to wszystko upchać. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jak się podzieli na 3 osoby to już robi mniejsze wrażenie co nie zmienia faktu, że zakupy nadal bardzo cieszą. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Ooooo, z tyłu widzę mój ulubiony kordonek w moich ulubionych kolorach :D
    Zazdroszczę udanych zakupów, ja ostatnio ograniczam swoje ze względu na przytłaczającą liczbę rozpoczętych projektów i braku miejsca w domu :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj widzę, że nie tylko ja robię kilka prac na raz. Mnie zaczyna brakować miejsca na moje włóczki i kordonki a ostatnio zaczęłam się zastanawiać ile pieniędzy mam zainwestowane w moich zapasach. Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń