Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

środa, 2 września 2015

Szydełkowe róże

Prze ostatnie dni cały swój wolny czas poświęciłam na robienie szydełkowych ozdób a dokładnie  na różyczki, liście i motyle.
Tak oto prezentuje się część moich ozdób. 


W poszukiwaniu odpowiednich róż każdy kwiatek zrobiony jest innym wzorem.



Wszystkie róże zrobione są z kordonka na szydełku nr 1,5. Aby przełamać monotonię kolorystyczną biel ecru i beż zaczęłam szydełkować liście, zielone dodatki z cieniowanego kordonka.


Po kilku dniach szydełkowania okazało się, że mam dość ciekawą kolekcję róż i liści z których można zrobić całkiem fajne rzeczy.



W następnym poście przedstawię Wam drugą część moich szydełkowych ozdób - kolorowe motyle :-)


Jeżeli jesteście zainteresowani moimi pracami proszę o kontakt na maila.

20 komentarzy :

  1. Różyczki, listki i cała reszta jeszcze piękniejsze na żywo, niż na zdjęciach ;-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Przy okazji zapraszam Wszystkich na bloga do Agi, tam dopiero znajdziecie cudeńka :-) http://sutasz-agi.blogspot.com/

      Usuń
  2. Śliczności :-) Cudne różyczki i piękne liście :-) Szczególnie zachwyciły mnie różyczki - nawet nie wiedziałam, że jest tyle wzorów na ich wykonanie....
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to tylko kilka przykładów na internecie można znaleźć znacznie więcej :-) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Świetne choć ja osobiście mam słabość do motyli i czekam na motylki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i zapraszam do posta z motylkami http://welnomaniaczka.blogspot.com/2015/09/szydekowe-motyle.html. pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Piękne kwiaty i liście.Zawsze mi się podobają szydełkowe kwiaty są cudne.Take elementy można wykorzystać na bluzeczkę ażurową z kwiatami.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w weekend postaram się wrzucić zdjęcia i pokazać Wam do czego były mi potrzebne kwiaty i motyle, chyba wszystkich zaskoczę. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  5. Piękne różyczki i super wyglądają z tymi listkami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne piękne i różnorodne prace jakie tutaj widze ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ozdoby! Zwłaszcza te białe róże mi się podobają. One są robione z jednego kawałka czy częściami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wszystkie róże są robione z jednego kawałka. Postaram się wrzucić schematy do zakładki u góry "Szydełko - wzory". Pozdrawiam ;-)

      Usuń