Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

niedziela, 31 stycznia 2016

Delikatna szydełkowa serwetka

Delikatna szydełkowa serwetka, która dzisiaj Wam prezentuję została zrobiona na specjalna okazje - na prezent urodzinowy.


Serwetkę zrobiłam z białego kordonka Maxi Madam Tricote. 


Wzór, który znalazłam na internecie troszkę zmieniłam i dodałam delikatne kwiatki w kolorze jasnego złota.


Tym samy złotym kordonkiem ozdobiłam brzeg dookoła, dzięki czemu serwetka zrobiła się bardziej elegancka. 


Kwiatki zrobiłam oddzielnie i dopiero po wykończeniu serwetki zostały doczepione.


Oczywiście schemat znalazłam na internecie.


Osoby zainteresowane moimi pracami proszę o kontakt.

15 komentarzy :

  1. Bardzo ładna, ten złoty pasek dał świetny efekt :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna serweta. Na pewno prezent się spodoba. Złote dodatki dodają jej uroku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, prezent bardzo się spodobał. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Bardzo ładna. A te małe żółte kwwiatuszki idealnie uzupełniają całą serwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. W oryginale były inne mniej atrakcyjne kwiatki za to było ich więcej. Moja wersja bardziej przypadła m do gustu. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Piękna serweta,bardzo udany prezent.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna serwetka, bardzo zyskała dzięki kwiatuszkom i obramowaniu w tym samym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, złoto dodało dodatkowej elegancji. Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  6. Cudna serweta :-) Przepięknie wygląda z dodatkiem kwiatuszków - miałaś fantastyczny pomysł :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, a te kwiatuszki... taka kropka nad i :D cudowne

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiatki bardzo pasują, serwetka jest śliczna - taka lekka, zwiewna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń