Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

poniedziałek, 12 grudnia 2016

Szydełkowe ozdoby na Boże Narodzenie

Jak co roku o tej porze trwają przygotowania do świąt. W ramach moich przygotowań zrobiłam kilka ozdób świątecznych na choinkę.


Aniołki, gwiazdki i dzwoneczki zrobione na szydełku i przyozdobione perełkami oraz czerwonymi kokardkami nabrały wyjątkowego świątecznego charakteru.


Przy aniołkach troszkę ułatwiłam sobie pracę i głowy aniołków zrobiłam z dużych drewnianych koralików a zaoszczędzony dzięki temu czas przeznaczyłam na ozdobienie dzwonków.







Jeżeli jesteście zainteresowani moimi pracami proszę o kontakt na maila.

7 komentarzy :

  1. Śliczności :). Moje jeszcze czekają na krochmalenie, a ja tak bardzo tego nie lubię robić :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Ja też nie lubię krochmalenia wolałabym zrobić 10 kolejnych dzwonków czy gwiazdek. Jednak największym koszmarem dla mnie jest naciąganie serwetek i obrusików :-((

      Usuń
  2. Urocze. Nie cierpię krochmalenia, dlatego zawsze podziwiam nie tylko sam kunszt szydełkowania ale i formowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Okazuje się że z krochmalem nie tylko ja mam problem chociaż to marne pocieszenie. Pozdrawiam :-))

      Usuń
  3. Przepiękne zawieszki, uwielbiam takie ozdoby.

    OdpowiedzUsuń